2010. sze 30.

Első könyvünk - Gyerekszem III.

írta: Ivády Gábor
Első könyvünk - Gyerekszem III.

A könyv illusztrációit Takács Mari készítette.

Marival még a reklámszakm ából ismerhettük volna egymást, de egyikünk sem emlékszik a másikra. :)

Persze ez nem nagy csoda, mivel Ő a kreatív, míg én a médiaosztályon dolgoztam, nem mellesleg ő a McCann-nél, én meg a Young-nál. :)

Aztán eltelt néhány év, én már régen polgármester voltam és semmi közöm nem volt a marketinghez, amikor  elkészült ennek a könyvnek a kézirata. Illusztrátort kerestem és a  sok régi ismerős Marihoz irányított. Megnéztem addigi munkásságát, a díjakat amiket nyert, a könyveit, és abban reménykedtem, hogy vele készül majd el az első könyvem.

Mari tüneményes teremtés. Neki is nagyjából akkora kisfia van, mint Zsombor, így pontosan értette minden szavát a kéziratnak, és elmondása szerint, ezen a könyvön dolgozott legszívesebben az utóbbi időben. Fantasztikus munkát végzett, köszönöm!

Hamarosan személyesen is találkozunk, hiszen október 12-én öt, fél hat körül lesz a könyvbemutatónk az Akácfa utcai Fogasházban.

Velem ott lesz Zsombor is és Misi is. Ha ő is elhozza a kisfiát, és a gyerekek jól összebarátkoznak, akkor a következő könyvbe - melyet Misivel írunk - szerintem ők is bekerülnek...:)

Várok mindenkit nagy szeretettel a könyvbemutatón!

(Mariról bővebben: http://marilandblog.blogspot.com/ , http://www.mariland.hu/ )

 

 

Szólj hozzá

család irodalom