2012. nov 13.

Telefonszex

írta: Ivády Gábor
Telefonszex

news-20080916-11221867-thumbnail.jpgAlig egy órája történt, még alig hiszem, a feleségemnek is éppen csak most mesélem, hogy felhívott egy nő. Csillám hangú éneklő, és azt búgta, hogy felmérés, meg diszkréció, és ha nem túl zavaró, akkor őt most nem érdekli semmi más, mint a szexuális szokás, és pont az enyém, mert hány éves is vagyok,

mondom 39

az milyen jó, mert végre egy fiatalabb hang, és már unta az időseket és jött a sallang, majd hogy tegeződhetünk-e, mert egyébként is édes a hangom.

mondom tessék?

bocsánat, hogy így, meg a stílus, de én mivel is foglalkozom?

mondom képviselő vagyok és nem biztos, hogy válaszolok.

Azt mondja dehogynem, ő nem újságíró, pláne nem telefonos zaklató. Kérte, hogy ne jöjjek zavarba, de ehhez a kérdőívhez ez kell, közvetlenség, és nekem hetente hányszor áll fel, illetve hányszor szeretkezek

mondom hááááááát

hogy ez milyen édes, és ettől ő elolvadna, de inkább kérdez, szóval hányszor

hazudom egyszer-kétszer százszor

pedig minden nap kellene, ő naponta kétszer, és hogy romantikus vagyok-e, vagy vad, vagy esetleg korbácsot tartok-e az ágy alatt

mondom kicsit romantikus, kicsit vad, de legalább jegyzetel, vagy csak simán zaklat?

Ó, az milyen jó, mert ő is pont ilyen és szereti a romantikát, de azt is ha jó durván meg...ák.

mosolygok, és agyalok, vajon az Index az, vagy inkább a haverok?

Szeretem-e a játékszereket, mert ő nagyon, és még mindig milyen édes a hangom.

mondom én nagyon nyitott vagyok, és még egy kérdést kuncogok, hogy ez még mindig a kérőívhez tartozik-e, vagy már sima önszorgalom?

hagyjuk azt a kérdőívet, ő engem látni akar

gondoltam kiderítem a búgás kit takar, és mondom hogy jöjjön el a Parlamentbe egy kávéra, adja meg a nevét hogy a kapu őre beengedje, feltéve ha nincs belépője

jajj, de jó, ott még úgy sem csinálta

mondom kávéra!

azt mondja az orális szexszel hogy vagyok, mert ő bírja, de csak a nagyot, és jó mélyen és még mindig azt hiszi hogy torokra, - bocsánat - horogra akadtam éppen

mondom az nem semmi

ő a számát majd küldi, de mindenképpen hívjam, hogy az alakját lássam a hangját nyaljam és még mindig édes a hangom

én meg azóta ezen mosolygok, mert lehet ez provokáció, vagy simán csak egy buja nő, de humorral elütve rettentő szórakoztatő

Szólj hozzá

humor megtörtént