2017. feb 28.

Rúzs

írta: Ivády Gábor
Rúzs

avon1.jpgAz én édesanyám aki (nekem) gyönyörű volt mindig és gyönyörű most is, soha nem használt rúzst. Az idenititásfejlődésem egy korai szakaszában ezért a barátom anyukájától kellett volna ellopnom egyet, hogy legyen végre nekem is és használhassam.

Nehéz nekem erről beszélni így felnőtt férfiként, őszintén szólva még soha nem tettem korábban. Szóval éreztem, hogy akkor megyek át valami furcsa átalakuláson, ami majd meghatározza egész hátralévő életemet. Az identitástudat kemény dolog. A felismerés, a beismerés. Most itt vagyok háromgyermekes családapaként és azon gondolkodom mi lett volna a helyes döntés, hogy ha ellopom, vagy ha nem. Gyerekfejjel ez nem lopásról szólt, csak arról, hogy az aszfaltra rajzolt Ferrarim sima zsírkrétával legyen kiszínezve de úgy semmi élénkség nem volt benne, vagy rúzzsal festem ki és akkor tűzpiros lesz. A becsületességet választottam, nem loptam rúzst és rajzoltam inkább egy fehér kombi Ladát!   Az identitásom azóta is rendben van.

Szólj hozzá

humor emlékek Ivády